ورزش

شکارچیان شمال غرب؛ لیورپول در اولدترافورد شیاطین‌سرخ را نابود کرد!

شکارچیان شمال غرب؛ لیورپول در اولدترافورد شیاطین‌سرخ را نابود کرد!

ورزشگاه اولدترافورد میزبان حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر انگلیس بود، جایی که منچستریونایتد مقابل لیورپول با نتیجه سنگین ۳-۰ شکست خورد.

نبرد دو سرمربی هلندی هیجان‌انگیز شروع شد تا این که اولین موقعیت جدی لیورپول در دقیقه ۷ با ضربه ترنت الکساندر آرنولد تبدیل به گل شد. اما این گل به‌دلیل این که محمد صلاح تأثیرگذار بود و در آفساید قرار داشت، توسط VAR رد شد! بازی به تدریج متعادل شد و یونایتد هم عقب ننشست تا باز هم ضربه بخورد. اما باز هم شیاطین‌سرخ نتوانستند در این نیمه دروازه‌شان را بسته نگه دارند و در دقیقه ۳۵ اشتباه مرگبار کاسمیرو به رایان خراون‌برخ رسید که پاس او به محمد صلاح با گلسازی ستاره مصری همراه شد. ارسال صلاح را لوئیس دیاس با ضربه سر تبدیل به گل کرد. دقیقه ۴۲ زوج مرگبار لیورپول یک مرتبه دیگر هم این تیم را به گل رساند. پاس زیبای محمد صلاح با ضربه زمینی لوئیس دیاس، دومین گل ستاره کلمبیایی را ثبت کرد.

نیمه دوم با این که منچستریونایتد برای کاهش فاصله تلاش می‌کرد، اما دقیقه ۵۶ محمد صلاح باز هم زهرش را ریخت. ستاره مصری این مرتبه خودش با شوتی دقیق دروازه آندره اونانا را فرو ریخت. لیورپول که دیگر نیازی نداشت برای گلزنی تلاش کند عقب کشید و شیاطین‌سرخ تلاش کردند تا بار شکست سنگین را کاهش دهند. 

لیورپول با این برد ۹ امتیازی شد و با توجه به گل زده کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم ایستاد. منچستریونایتد هم با ۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا